Subject: RE: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõioduki käitamiseks
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>, "Priit Rifk" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 12:42:09 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0551/25
(A0551/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/010/5911N02451E002 A)EETT
B)2502181000 C)2502181500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2585UAS ESTABLISHED
DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 2KM RADIUS CENTRED ON 591123N
0245042E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372
5331 6552. F)SFC G)1000FT AMSL)

NB! Edaspidi palume Teil kasutada taotluse esitamiseks vormi „
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-11/OT_25
1_K1_V1_r1_Mehitamata%20%C3%B5hus%C3%B5idukite%20k%C3%A4itamiseks%20piiran
guala%20kehtestamise%20taotlus.pdf> Mehitamata õhusõidukite käitamiseks
piiranguala kehtestamise taotlus“.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Siim Lindmaa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 12, 2025 10:14 AM
To: Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala taotlus mehitamata õhusõioduki käitamiseks

Tere

Palun kehtestada ajutine piiranguala mehitamata õhusõiduki käitamiseks.

Käitaja: Electric Wings Group OÜ / käitamisloa nr. EST-OAT-0014/001

Ajavahemik: 18.02.2025 kell 1000-1500 UTC

Keskpunkti koordinaadid: 59°11'22.69"N 24°50'41.79"E

Raadius: 2 km

Kõrgusvahemik: SFC-1000ft AMSL

Kontaktnumber: +372 5331 6552

Parimat!

Siim Lindmaa

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.